Complaint: beste

user-218133 on 13 December 2013 about Basic Fit in category Sportclub/-school

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

mijn klacht is dat ik nu al weer een betalingsherinnering krijg terwijl ik vorige maand ook al gebeld had ivm een rekening dat jullie niet konden afhouden omdat er niet genoeg saldo op stond volgens jullie maar er stond wel degelijk geld op. nu zouden jullie deze maand het zelf afhouden en is het weer niet gelukt?

Desired solution:

zelf het bedrag afschrijven per maand en niet telkens brieven sturen dat het niet lukt want naam mijn weten heb ik toch zelf gekozen voor automatisch afschrijven

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Basic Fit about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Basic Fit

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Basic Fit

Basic Fit

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Telefonisch contact opgenomen met meneer. Door een administratieve fout aan onze kant hebben wij geen poging gedaan om de contributie te incasseren. We hebben afgesproken dat meneer het bedrag dit weekend gaat betalen en wij gaan dan weer gewoon maandelijks incasseren..

All complaints of