Complaint: Beste mensen

user-141905 on 14 November 2012 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Al jaren betaalde wij een abonnement premium, na heel veel klachten over de snelheid van het internet op mijn adres is er plotseling vorig jaar een verandering van contract opgetreden namelijk de omzetting naar het iets goedkopre contract standaard omdat er niet aan de snelheid van het premium abbonnement kon worden voldaan.Maar u heeft ons wel jaren dat contract laten betalen.Nu de afgelopen 2weken na een bijzonder belabberde verbinding en na weer klachten per telefoon overgebracht naar u zijn er inmiddels twee monteurs geweest die zeggen een heleboel fouten weggewerkt te hebben maar onze snelheid is nog altijd 10 dus is er niets veranderd.De laatste monteur zou vragen of die snelheid wat opgevoerd zou worden die zei dat dat kon tot 19 .Maar dat wordt glashard geweigerd.Nu wil ik u vragen als u naar de winkel gaat om 5 kg aardappelen te kopen of u wel tevreden bent met een kwart van wat u betaald? nl.1,25 kg. Dit is exact wat hier gebeurd.Toen werd mij voorgesteld om nog een stap lager te gaan met mijn contract.maar ik vind dit te zot voor woorden en ik eis gewoon waar voor mijn geld.kpn moet kunnen zorgen voor fatsoenlijke leidingen die wel meer snelheid kunnen vervoeren ze verkopen het tenslotte wel. Ik ben in afwachting van uw reactie en anders ga ik het hiermee hogerop zoeken al moet de onderste steen bovenkomen. Met beleefde groeten Johan van Wilderen.

Desired solution:

meer snelheid

All complaints of