My complaint:
op 4 oktober heb ik een bestelling ter waarde van 100 euro gedaan,
het bestelnummer van deze verzending is 113584787,
na aantal dagen had ik nog steeds niets ontvangen.
Daarna gebeld, paar keer van kastje naar de muur gestuurd, maar ik kreeg te horen, dat het pakket verzonden was.
op 18 oktober weer een mail ontvangen van C&A, dat er technische problemen in hun distributiecentrum was, maar dat mijn bestelling nu echt verzonden zou worden.
Vanavond 22 oktober het ik 5 keer moeten bellen (mijn verbinding werd namelijk elke keer verbroken). Na 5 keer kreeg ik te horen, dat men nu niets kan doen en dat men ook niets kan zien over de status van deze verzending.
Het enige wat men kan laten doen is een onderzoek (waar ik weinig vertrouwen in heb) of mijn geld terug storten (maar ik wil gewoon mijn bestelling)
Desired solution:
Dat mijn bestelling met bovengenoemd bestellnummer eindelijk bezorgd wordt op zo'n kort mogelijke termijn.
daarna zou ik graag rond de 10 euro ontvangen, voor alle gemaakte telefoonkosten.