Complaint: bestelde levering niet bezorgd

user-51748 on 04 June 2011 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

een bestelling geplaatst bij V en D op internet. die kiezen selektvracht om af te leveren. woensdagavond mail gehad van D en D dat vrijdag de bestelling zou worden afgeleverd. via track en trace is dit te volgen. hele dag thuisgebleven en regelmatig gekeken via track and trace. lees je dat bestelling onderweg is, niets dus, savonds lees je dan dat bestelling is afgeleverd. niet dus. ook geen bericht gekregen dat evt. bestelling is vertraagd. geef mij aub de vertrouwde tnt postbezorging. kost iets meer maar dan weet je dat op de afgesproken datum een bestelling inderdaad wordt bezorgd. dus vandaag zaterdag 4 juni weer thuis omdat de mogelijkheid bestaat dat nog voor 1 uur vanmiddag de bestelling kan worden bezorgd. en ja er moeten natuurlijk ook nog boodschappen worden gedaan. volgens track and trace zou bestelling nu vandaag worden afgeleverd.

Desired solution:

dat de levering op de aangegeven datum wordt bezorgd en niet dat er gelogen wordt dat de bestelling is afgeleverd zoals aangegeven op track and trace.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from Selektvracht

13 years ago - Geachte heer/mevrouw, Spijtig te vernemen dat u niet tevreden bent met de dienstverlening van Selektvracht B.V. Om u van dienst te kunnen zijn vragen wij u contact op te nemen met de klantenservice van Selektvracht onder e-mailadres klantenservice@selektvracht.nl met vermelding in de subjectregel de volgende referentie "Klachtenoplossing.nl 20110604104342". Graag ontvangen wij in uw e-mail uw adres-en contactgegevens en indien mogelijk de pakketgegevens. Zodra wij uw e-mail hebben ontvangen zullen wij zo snel mogelijk contact met u opnemen. We vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Selektvracht B.V. Team

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is in behandeling genomen. Tevens is er met de klant naar een oplossing gezocht.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Team

All complaints of