My complaint:
Omdat mijn vriend vandaag 9 maart 2013, 50 jaar is geworden, heb ik eerder deze week 2 tickes besteld via de site van Carre op het internet. (dit zocht ik op via Google).
Vandaag zag ik dat mijn geld a E 113,- van mijn rekening was geschreven, maar tot op heden niet de kaarten voor mijn voorstelling van vanavond.
Daarom ben ik vanmiddag op de fiets gestapt en heb aan de kassa van Carre gevraagd of ik mijn kaarten aan de kassa op kon halen.
De kassa juffrouw heeft in het systeem gekeken, waar helaas niets in te vinden was.
Vandaag per telefoon contact gehad met de politie. Telefonisch bespraken we aan de hand van het zoeken naar klachten over dit bedrijf, stuitten we helaas op veel meer klachten. Ook ik ben bang dat ik de dupe ben geworden van oplichting.
Hopelijk wordt er door het toch melden van deze klachten en misdrijven, hoop ik dat er niet nog meer slachtoffers zullen vallen.
Desired solution:
Graag wil ik mijn geld terug.
Het bedrag is door mij gespaard,omdat ik dit normaliter niet uit kan geven voor dergelijke voorstellingen. Ook omdat het hier een 50 jarige verjaardag betreft, is het dus voor mij en mijn partner dubbelzuur