My complaint:
Ik stuur u dit schrijven naar aanleiding van de aanhoudende problemen rond het leggen van het nieuwe parket door Carpetright in onze woning in de Zavelstraat in Mol. De bestelling met referentie 73A1128 werd reeds tot tweemaal toe niet uitgevoerd! Eerst omdat de bestelling door de parketlegger niet zou gefaxt zijn! Vervolgens zou het parket niet geleverd zijn bij Carpetright. En nu zou in tegenstelling tot wat eerst gezegd was, de klus ook nog twee dagen in beslag nemen, ipv één dag. Ondertussen is er een probleem ontstaan met de dienstencheques omdat mijn poetsvrouw vijf weken moet afgezegd worden. Ik heb ook al twee keer verlof genomen om thuis te blijven wanneer men zou komen werken. En tenslotte moet ik telkens opnieuw mensen vragen om te helpen met het verhuizen van meubels! En ondertussen moet ik maar met mijn gezin in mijn eigen huis kamperen …
Desired solution:
Na de eerste afzegging is ons een korting van 10% toegezegd. Waarvoor dank. We menen echter vanzelfsprekend dat we omwille van alle bijkomende leed een considerabele extra tegemoetkoming zouden mogen verwachten. Gelieve ons zo snel mogelijk hierover iets te laten weten. En laat ons hopen dat verder (eindelijk) alles in orde zal komen.