My complaint:
Mijn bestelling zou vrijdag worden bezorgd tussen 9:00 en 18:00 (!). Ik ben daar de hele dag voor thuis gebleven, maar heb niets ontvangen. In plaats daarvan kwamen ze zaterdagmiddag, maar toen was ik niet thuis omdat ik niet wist dat ze zouden komen. Op het briefje dat ik aantrof in mijn brievenbus stond dat ze de volgende dinsdagavond terug zouden komen. Wederom gezorgd dat ik thuis was, en wederom niets geleverd!!
Desired solution:
Als het bedrijf zijn beloftes nakomt (lijkt me vanzelfsprekend, maar is het blijkbaar niet)
Als ze een nauwkeurigere tijdsindicatie geven van hun leveringen, tussen 9:00 en 18:00 is natuurlijk volkomen absurd. Ochtend/middag zou al een hele verbetering zijn. Maar het moet toch ook eenvoudig zijn om iets te bedenken met een berichtje als ze in de buurt zijn.
Als ze dat belachelijk hoge tarief van hun klantenservice (40 cent/minuut) zouden verlagen naar iets wat wel redelijk is.