Complaint: Bestelling nog steeds niet aangekomen

user-217891 on 17 December 2013 about MiniInTheBox.com in category Gadgets

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Beste,

Ik heb ongeveer 2 maanden geleden een bestelling geplaatst bij jullie en deze is nog steeds niet aangekomen. Ik weet dat het ongeveer 10 tot 20 dagen bij jullie duurt (aangezien ik wel eens eerder wat heb besteld en dat gewoon heb binnen gekregen) maar nu heb ik het nog steeds niet.
Ik heb ook al twee mailtjes gestuurd naar jullie “klantenservice” maar nog steeds geen echte reactie gekregen, alleen maar automatische antwoorden over dat het zo druk is bij jullie en of er geen oplossing voor mij staat in onderstaande antwoorden. Ik vind het raar dat ik geen echt antwoord krijg en ook mijn bestelling krijg ik nog steeds niet. Hopelijk doen jullie hier wel wat mee want ik vond het altijd een prettige site om op te bestellen maar als ik wel betaald heb en geen bestelling ontvang ga ik uiteraard hier nooit meer bestellen en zal ik het iedereen ook zeker afraden. Hopelijk kunnen jullie mij helpen.

Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,

D. van Esch

Desired solution:

Dat ik mijn bestelling gewoon binnen krijg.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to MiniInTheBox.com about your complaint

All complaints of