Complaint: Bestelling nooit ontvangen, selekt beweert dat ik niet thuis ben

user-106407 on 02 June 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn klacht is dat ik mijn pakket woensdag had moeten krijgen, maar het is al weer zaterdag en nog niks ontvangen. In de bestelstatus op wehkamp.nl staat dat is woensdag niet thuis was, klopt maar er was wel degelijk iemand anders thuis. Hetzelfde geldt voor donderdag en voor vrijdag, ben het een beetje zat. Ze komen gewoon niet opdagen en beweren dat ik niet thuis ben op het moment van leveren. Het is vandaag zaterdag en ik verwacht dat ik weer een ‘niet thuis’ status bericht krijg op wehkamp.nl Ik wil gewoon mijn bestelling het is al een week geleden dat ik besteld had! En op wehkamp stond, als je voor 10 besteld heb je het morgen in huis, NOU NIET DUS!!!!!!

Desired solution:

Ik wil mijn pakket ontvangen maandag en ik wil opdraaien voor de kosten als het retour is gestuurd.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klacht geregistreerd en spreken onze bezorger erop aan. De geadresseerde is hiervan in kennis gesteld.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of