Complaint: Bestelling/ terugvorderen geld

user-138112 on 31 October 2012 about C&A in category Kledingwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb eind mei 2012 artikelen van C&A online website besteld en meteen met IDEAl betaald. Begin juni 2012 heb ik de klantenservice van C&A gemaild om door te geven dat ik de bestelling niet heeft ontvangen. Volgens Postnl is deze bij de buurman afgeleverd. Volgens mijn buurman heeft hij niks ontvangen. Ik heb de klantenservice meerdere keren gebeld en gemaild. Uiteindelijk moest ik een formulier zoekgeraakte zending invullen en terugsturen. dit heb ik nu 3 maanden geleden gedaan. Eind augustus heb ik C&A verzocht om de kosten, welke bedraagt 27 euro,van de artikelen terug op mijn rekening te storten. Ik heb C&A herhaaldelijk gemaild. Morgen is het november en tot nu toe heb ik het bedrag niet ontvangen.Ik ben erg teleurgesteld in hun behandeling. Als gevolg hiervan heb ik geen vertrouwen in C&A en ik zou nooit meer van hun website bestellen.

Desired solution:

Ik zou graag willen dat C&A het geldbedrag meteen terug op mijn rekening storten. Dit is de enige en ideaale oplossing.

All complaints of