My complaint:
Ik vind het belachelijk dat C&A de belofte niet nakomt. Ik heb op 9 oktober via de online webshop een jas bestelt. Duurt 3-5 dagen met een maximum van 7 dagen. Deze jas heb ik tot op heden nog niet ontvangen. Ik heb een e-mail gestuurd, nog niets op gehoord. Vanmiddag gebeld en met de vrouw die ik aan de lijn kreeg kwam ik geen steek verder dan behalve dat ze het vervelend vond. Vervolgens werkt vanaf vanavond de track&trace link ook al niet meer. Ik wil de jas voor het weekend in huis hebben!
Desired solution:
Ik wil de jas voor het weekend in huis hebben, ik heb er tenslotte ruim een week geleden voor betaald. Daarnaast verwacht ik een compensatie voor het bellen met de klantenservice die niks voor je kan betekenen dan zeggen dat het vervelend is. Dat het vervelend is weet ik ook wel, ik heb er juist rekening mee gehouden op tijd te bestellen zodat ik de jas voor aankomend weekeinde in huis zou hebben. Echter komt C&A de afspraken niet na en zit ik nu met de gebakken peren! Wat een slechte klantenservice. Als deze klacht niet naar tevredenheid wordt opgelost zie jij mij niet meer terug bij C&A.