13 years ago - Geachte heer/mevrouw,
We hebben begrepen dat u inmiddels contact heeft gehad met ons callcenter, waar u ook aan heeft gegeven uw pakket nog niet ontvangen te hebben. Wij veronderstellen dat hierbij uw adresgegevens geverifieerd zijn aan de gegevens waaronder wij het pakket met pakketnummer 711094872127 in bezorging hebben gehad.
Zoals aan u is meegedeeld kan de verzender van het pakket eventueel via de Deutsche Post/ DHL in Duitsland bij ons verdere navraag doen naar de zending (een opdracht hiertoe dient te komen van de partij die het bewuste pakket ter bezorging bij ons in opdracht heeft gegeven).
Mochten wij u nog van dienst kunnen zijn, dan vragen wij u contact op te nemen met de klantenservice van Selektvracht onder e-mailadres klantenservice@selektvracht.nl met vermelding in de subjectregel de volgende referentie "Klachtenoplossing.nl 20110622181715".
Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Selektvracht B.V. Team