Complaint: Bestelling wordt niet afgehandeld.

user-87270 on 23 February 2012 about Mister Auto Webshop in category Internetshops - Auto's en auto onderdelen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb op 8 februari 2012 een bestelling geplaatst. Er was een onderdeel niet op voorraad , kreeg bericht van de klantenservice dat als ik niet binnen 5 dagen reageer dat de rest van de bestelling wordt opgestuurd en het niet op voorraad onderdeel terug gestort krijg op mijn rekening.

Ik heb de klanten service onmiddelijk een bericht terug geschreven met als volgende : Of ze i.p.v. dat niet leverbare onderdeel, een soortgelijk product maar dan van ander merk er voor in plaats zouden kunnen verzenden want die was volgens de webshop wel leverbaar maar dan duurde het 2 tot 5 werkdagen. Was toen geen punt voor mij.

Nou helemaal geen reactie gehad van het bedrijf. Nou op 17-02-2012 een klacht ingediend via het contact formulier van de webshop. Geen reactie ontvangen tot 20-02-2012 16.00 uur , dus zodoende maar zelf gebeld (80cpm) naar de klantenservice.

Nou de klanten service gesproken en hij maakt mij als idioot ervoor uit , dat ik geen bericht heb terug gestuurd maar wel de klacht heb ingediend. Waarom er niet gereageerd is , zou hij geen antwoord op kunnen geven.

Nou het volgende, volgens de medewerker waren op 20-02-2012 nog steeds 2 oliefilters niet op voorraad en het duurde 48 uur uiterlijk ! Nou vanaf begin wordt de belofte niet nagekomen blijkbaar want dit was wel allemaal op voorraad. Hij kon ook niet regelen dat ik dat product kreeg wat voorheen niet leverbaar was voor een soortgelijk product van ander merk terwijl op de website letterlijk staat 2 tot 5 werkdagen. Nou de volgende vraag dan aan de medewerker, hoe krijg ik mijn geld terug van het niet op voorraad onderdeel? Nou mijn bankgegevens via mijn account op de webshop geüpdatet zodat volgens de medewerker mijn geld binnen 48 uur terug geboekt zou worden. Niks van terug gezien en inmiddels zijn 80 uur verstreken. Er gebeurt ook niks op mijn account van mister-auto zelf.

Nou de medewerker heeft mij medegedeeld dat na 48 uur mijn bestelling gereed gemaakt zou worden voor verzending. Nou inmiddels 80 uur verstreken en op de webshop staat bestelling geblokkeerd. Nou ik vraag me af of ik hiermee iets bereik.

Ik ben zelf aan het denken welke vervolg stappen ik ga nemen maar , geloof me dat door dit prutsbedrijf mijn frustraties blijven groeien en dat het aan beiden kanten niet goed afloopt.

Ik zelf ben goed aan

Desired solution:

Als al mijn bestelde onderdelen Aanstaande maandag 27-02-2012 bezorgd worden. Ik betwijfel aan hun service dus kortgezegd eerst zien dan geloven. 2e oplossing zou ik niet kunnen noemen want het zal niet de standaard eisen voldoen.

All complaints of