Complaint: BETAAL REKENING GEBLOKKEERD!

user-169251 on 24 March 2013 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Sinds zaterdag ochtend is mijn betaal rekening geblokkeerd. wij hebben hier een krediet limiet op van 1300 euro. Die limiet is NOG LANG niet bereikt. Nu kunnen wij geen boodschappen meer doen, de huur niet overmaken en de alimentatie betalen.
Ik heb meerdere keren gebeld maat word van het kastje naar de muur gestuurd en niemand weet hoe en wat. Als dit zo door gaat gaan wij met alles over naar eb andere bank.

Desired solution:

Deblokkering van de rekening PER DIRECT!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to SNS Bank about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from SNS Bank

11 years ago - Beste dbrinkpleijte, Wat vervelend dat je betaalrekening geblokkeerd is. We zien dat je op 9 maart jl. een brief hebt ontvangen betreft roodstand. In de brief is er een advies gegeven wat niet opgevolgd is. Als gevolg daarvan is je betaalrekening geblokkeerd. We hebben je bericht doorgezet naar de afdeling Achterstandenbeheer. Zij zullen contact met je opnemen betreffende je klacht. Met vriendelijke groet, Lindsay SNS Bank Webcare

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by SNS Bank

SNS Bank

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Contact met klant geweest. Betalingsregeling getroffen voor de vervallen limiet. De limiet wordt nog door de afdeling ingebracht. De klant is hiervan tijdens het gesprek op de hoogte gebracht.

All complaints of