Complaint: Betaalde openstaande factuur

user-217936 on 12 December 2013 about Intrum Justitia in category Incassobureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Intrum justitia beweerd dat ik nog steeds een openstaande factuur heb van online. Dit is niet meer zo. Ik heb al meerdere keren intrum justitia bewijzen van de betaling op gestuurd en dat er niks meer open staat. Ik heb dit via post en mail verzonden. Al meerdere keren gebeld naar intrum en online. Online zegt dat er niks meer openstaat en dat intum maar hun moest bellen. Intrum zegt dat ik bewijzen moet opsturen en hun online niet gaan bellen. Ik ben hier alweer een jaar mee bezig om het eindelijk eens rond te hebben. Maar ik krijg geen gehoor van de mails en brieven. Ik weet zeker dat de mail goed is verstuurd want ik kreeg een automatische mail terug. Ik heb printscreens verstuurd van de betalingen en de mail die online mij verstuurde dat ik nog 20 euro te veel heb betaald en terug zou moeten krijgen. Tot heden nog niets ontvangen.

Desired solution:

Dat de openstaande factuur vervalt want ik heb niks openstaan en dit al meerdere keren gemaild/verstuurd

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Intrum Justitia about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Intrum Justitia

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Intrum Justitia

Intrum Justitia

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Op 13 december 2013 per e-mail afgehandeld.

All complaints of