Complaint: Betalen in termijnen moet mogelijk zijn zonder extra kosten

user-155427 on 23 January 2013 about Fa-Med B.V. in category Incassobureaus, klachtmelden

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb een factuur ontvangen van Fa-Med voor een bedrag van 95,- Als alleenstaande moeder kan ik dit bedrag niet in 1x betalen, maar wel de wil om te betalen. Ik meld mij aan op Fa-Med en kan de factuur van 95,- alleen maar in 2 termijnen betalen, met kosten van nog een 40,- extra!
Dit staat op de site: Aan het treffen van een betalingsregeling zijn kosten verbonden. De hoogte van deze kosten zijn afhankelijk van het te betalen bedrag en de looptijd van de regeling. Daarnaast wordt er wettelijke rente in rekening gebracht.

Ik bied de mogelijkheid aan dat ik in 4 termijnen wil betalen en de 1e termijn heb ik op 20-01 al overgemaakt.

Ik vind het absurd dat er voor een betalingregeling kosten aan zijn verbonden!

Ik wil graag het wetsartikel weten van het Burgelijk wetboek waarin dat staat.Kan Fa-Med dit erbij vermelden aub.Of zuigen ze dit uit hun duim???

Desired solution:

Dat ik het bedrag van 95,- in 4 termijnen kan betalen ZONDER extra kosten. Ze kunnen de factuur ook mailen, dat scheelt weer accepgiro's.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Fa-Med B.V. about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Fa-Med B.V. to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Fa-Med B.V.

Message from Fa-Med B.V.

11 years ago - Geachte mevrouw, We zien dat u met ons heeft gesproken en dat er afspraken zijn gemaakt. We gaan er vanuit dat uw vragen zijn beantwoord. Wanneer dit niet het geval mocht zijn dan horen wij dit uiteraard graag van u. Met vriendelijke groet, Famed.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Fa-Med B.V.

Message from Fa-Med B.V.

11 years ago - We zien dat u met ons heeft gesproken en dat er afspraken zijn gemaakt. We gaan er vanuit dat uw vragen zijn beantwoord. We hebben uw klacht afgesloten, maar mocht u toch nog vragen hebben dan horen wij dit uiteraard graag en verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen. U kunt dan doorgeven wanneer we u kunnen bereiken. We zullen dan zo spoedig mogelijk opnieuw contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Famed.

All complaints of