Complaint: Betalen op rekening onmogelijk

user-88144 on 29 February 2012 about Zalando in category Internetshops - Schoenen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Nu al voor de 3e keer geprobeerd op rekening te betalen bij Zalando.nl. In het scherm betaalwijzen staat duidelijk op rekening aan. Bij de kassa is deze betaalwijze ineens onmogelijk.

Gebeld met de klantenservice. Meisje zegt: helaas dit doet een extern bureau. Ik vraag netjes of ze misschien een melding wilt maken voor zalando.nl dat dit dus niet correct werkt (mijn factuuradres en leveringsadres zijn dezelfde, ik ben kredietwaardig en heb GEEN openstaande facturen). Dat kon ze ook niet want de betaalwijzen worden automatisch gegenereerd????? Dat zegt gewoon niets. Ik vraag of ze mijn klacht wilt noteren. Dat kan niet. Het systeem heeft om mysterieuze redenen besloten dat ik niet meer op rekening mag betalen en ik moet maar begrijpen dat zalando.nl zijn openstaande posten zo laag mogelijk wilt houden. Uiteindelijk wilt de dame dit probleem wel overleggen- maar kan niets beloven. Ik heb er niet veel vertrouwen in dat ik er ooit nog wat van hoor.

Desired solution:

Als ze gewoon mijn klacht zouden noteren en daar netjes op in zouden willen gaan. Al zouden ze maar gewoon toegeven dat het niet mogelijk is of dat ze het gewoon niet als betaalwijze willen aanbieden.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Zalando

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Zalando

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Zalando posted

Zalando

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben het samen door beide kanten van de klacht te belichten opgelost.

All complaints of