My complaint:
ik heb in februari een jaarnota ontvangen en doordat de meterstanden niet goed waren in maart een correctienota. deze werd door hun verrekend met de jaarnota. ik heb in drie keer alles van de jaarnota toen betaald. nu blijven hun mij herinneringen sturen waarop staat dat ik niet alles betaald heb. bij mij is alles van de bank afgeschreven maar hun zeggen dat ik een keer niet betaald heb. nu dreigen ze met afsluiting omdat ik blijf volhouden dat ik heb betaald zelfs de termijn van juni zetten ze nu al op de herinnering en die hoeft pas 26 juni betaald te zijn en ook nog automatisch. en die is van 143,00euro in een keer 174,00euro zonder vooraf gewaarschuwd. dit vind ik geen correct iets. aan de telefoon wordt je gewoon niet aangehoord wat je ook zegt.
Desired solution:
schadevergoeding ivm. hoge telefoonrekening en postzegels voor de vele brieven om te bewijzen dat ik betaald heb. en boetevrij overstappen naar andere maatschappij want hier heb ik geen zin meer in.