Complaint: Betaling tweemaal gedaan

user-162936 on 22 February 2013 about Groupdeal.nl in category Coupon Sites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb een PABO-voucher voor € 19 gekocht. De creditcardbetaling lukte niet (stond op het scherm. Daarna heb ik via Ideal betaald. Vervolgens kreeg ik twee vouchers. Daarna heb ik Groupdeal gemaild. Die zouden binnen drie werkdagen antwoorden. We zijn nu 12 werkdagen verder en heb nog niets van ze vernomen.Wel heb ik bij mijn creditcard-bedrijf formulieren gevraagd om het terug te boeken. Ik ga de tweede voucher gebruiken.

Desired solution:

Het geld (€ 19) van de eerste zogenaamde mislukte betaling wil ik terug.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Groupdeal.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Groupdeal.nl to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Groupdeal.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Groupdeal.nl

Groupdeal.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste heer Spaans,

Bedankt voor uw bericht.

Een van onze medewerkers heeft uw vraag reeds in behandeling via info@groupdeal.nl

Wij maken uw creditering in orde.

All complaints of