Complaint: Betalingsoverzicht in mijn Essent wederom niet correct!

Sensual82 on 11 December 2013 about Essent in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik vraag me af waarom de betalingsregeling die ik met Essent heb getroffen de ene keer juist op het betalingsoverzicht in mijn Essent staat en na een paar dagen weer onjuist erin staat?? Er wordt afgeboekt van het verkeerde voorschotbedrag. Door deze foutieve afboeking lijkt het alsof de maand september nog steeds openstaat. Dit is niet correct! Ik heb een betalingsregeling over de jaarafrekening. Deze regeling betaal ik in termijnen. Ik houd mij ook aan deze betalingsregeling en betaal zowel het maandelijkse voorschot als het termijnbedrag voor het afgesproken vervaldatum. Mijn verzoek om dit weer correct af te boeken En dat dit ook zo blijft staan op het betalingsoverzicht bij mijn Essent, want heb hiervoor al 4 keer moeten bellen met Essent klantenservice! Alvast bedankt! Betalingsregeling met nummer 4000173218

Desired solution:

Een correcte afboeking op het betalingsoverzicht in mijn Essent. Namelijk afboeken op het totaal bedrag van mijn jaarafrekening en niet op het reeds eerder betaalde voorschot van de maand september 2013. Hopelijk een blijvend, duidelijk en correct overzicht van de afgesproken betaaldata en bedragen.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Essent about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Essent

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Essent

Comment by poster of the complaint

10 years ago - Bedankt voor de snelle reactie en oplossing voor mijn klacht Super!

Essent

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer el Morabet,

Ik heb vernomen van mijn collega dat nu alles weer juist is verwerkt omtrent de betalingsregeling. Ik heb uw bedankmail doorgestuurd naar de betreffende collega.
Hiermee ga ik ervan uit dat uw klacht is opgelost, zowel op deze website als de email die wij van u hebben ontvangen op 10 december aan webcare@essent.nl.

Met vriendelijke groet,

Angelique
Essent Klantenservice
Webcare

All complaints of