Complaint: BETALINGSRISICO

user-99669 on 28 April 2012 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 24-04-2012 via GROEPSVEILING aangemeld bij Nl energie. Op 27-04-2012 een brief of ik binnen 10 dagen maar even een WAARBORGSOM van E 180,= wilde overschrijven naar RABOBANK rek.nr.15.51.53.277 t.n.v. DE NEDERLANDSE ENERGIE MAATSCHAPPY B.V. in ROTTERDAM. Als wij uw betaling niet tijdig ontvangen, zijn wij helaas genoodzaakt uw aanmelding te annuleren. Deze brief is ondertekend door de heer Jan van Beek – Hoofd Debiteurenbeheer. Er heeft volgens deze brief een kredietbeoordeling geweest over mijn betalingsrisico!?, door EDR CREDIT SERVICES. Volgens mij is er helemaal niets onderzocht en is dit een standaard brief om vooral maar zo vlug mogelijk de E 180.= te ontvangen. Andere reden kan zijn dat EDR bepaalde plaatsen op de zwarte lijst heeft staan. Als er een persoonlijke onderzoek geweest was, dan had ik niet zo,n brief mogen ontvangen. Kan er ook niet bij dat GROEPSVEILING met deze lieden in zee gaat. Ga ook diverse klachten indienen bij diverse organisatie. Dit soort bedrijven moeten gestopt worden. Zijn geen klantvriendelijk gerichte organisatie.

Desired solution:

Dat dit soort bedrijven zo spoedig mogelijk de vergunning wordt afgepakt.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Dat dit nog steeds niet is opgelost. Kun je zien dat het een klote bedrijf nog steeds is. Maar we leven in een vrij land, waar alles mogelijk is. Ieder zorgt goed voor zich zelf. Groepveiling is ook een klote bedrijf en verdient over de rug van de klanten die zich bij hun aanmelden. Een pot nat.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that NLE posted

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd geleden heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.

Wij gaan er vanuit dat uw klacht door onze klantenservice inmiddels naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht.

Met vriendelijke groet,
Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of