Complaint: Bevestiging stopzetting abonnement

user-60345 on 04 September 2011 about Huurwoningbemiddeling.nl in category Websites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb huurbemiddeling een aantal keren brieven geschreven dat ik een bevestiging wil van de stopzetting van mijn abonnement waar ik al jaren geen gebruik van maak!!! Er werd elke maand 14,95 afgeschreven van mijn rekening terwijl ik nergens gebruik van maak!!!!!! Nu vraag ik al een aantal keer om een bevestiging van de stopzetting maar wordt kompleet genegeerd!!!! Ik heb deze bevestiging per direct nodig! Ik ga hier zeker een zaak van maken indien ik het niet zsm per mail ontvang! Mijn email is schoonheid46@live.nl mijn oude email was latina77@live.nl

Desired solution:

Per direct een bevestiging van opzegging dit ivm schuldhulpsanering die anders niet door kan gaan!

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Huurwoningbemiddeling.nl

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Huurwoningbemiddeling.nl

Message from Huurwoningbemiddeling.nl

13 years ago - Geachte mevrouw, U heeft sinds 13 mei 2011 geen abonnement meer bij ons, u heeft hier ook een bevestiging via mail van ontvangen. De enige correspondentie die wij van u hebben kunnen vinden is die van 13 mei waar wij ook meteen actie op hebben ondernomen. Mocht u een schriftelijke bevestiging via de post wensen te ontvangen, verzoeken wij u vriendelijk ons dit via onze site door te geven. Met vriendelijke groet, Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

Comment by poster of the complaint

13 years ago - Ik kan niet op jullie site omdat ik me niet kan inloggen dus verzoek ik jullie zsm een bevesting naar me mail te sturen of mij een emailadres geven waar ik jullie mijn adres kan sturen. Mvg

Message from Huurwoningbemiddeling.nl

13 years ago - Geachte mevrouw, Wij hebben de bevestiging van het stopzetten van uw abonnement naar beide e-mail adressen verzonden. Hopende u hiermede van dienst te zijn geweest, Met vriendelijke groet, Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

Huurwoningbemiddeling.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte mevrouw,

U heeft sinds 13 mei 2011 geen abonnement meer bij ons, u heeft hier ook een bevestiging via mail van ontvangen.

De enige correspondentie die wij van u hebben kunnen vinden is die van 13 mei waar wij ook meteen actie op hebben ondernomen.

Mocht u een schriftelijke bevestiging via de post wensen te ontvangen, verzoeken wij u vriendelijk ons dit via onze site door te geven.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

All complaints of