Complaint: bezorg klacht

user-23716 on 06 October 2010 about PostNL in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is picked up by PostNL

Message from from Klacht.nl

15 years ago - Complaint is solved by PostNL

Message from PostNL

15 years ago - Beste fontaine, Bedankt voor je reactie over de krantenbezorging op je adres. Ik vind het vervelend voor je dat je een krant niet hebt ontvangen. Graag wil ik hierop reageren. Omdat ik uit je bericht niet kan opmaken om welke krant het gaat en of deze door TNT Post bij je hoort te worden bezorgd, kan ik je melding op dit moment niet in behandeling nemen. Als deze krant door TNT Post bij je hoort te worden bezorgd verneem ik graag van je welke krant het betreft en om welke datum het gaat, zodat ik dit kan melden. Als de krant door een andere bezorgdienst hoort te worden bezorgd, adviseer ik je contact met hen op te nemen. Ik ga ervan uit je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Tamar TNT Post Klantenservice

PostNL

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Omdat uit dit bericht niet kan worden opgemaakt om welke krant het gaat en of deze door TNT Post hoort te worden bezorgd, kan de melding op dit moment niet in behandeling worden genomen. Klant aangegeven het graag te vernemen als de krant door TNT Post hoort te worden bezorgd. Advies gegeven contact op te nemen met betreffende bezorgdienst als TNT Post niet de bezorger is.

All complaints of