Complaint: bezorgd?? Maar niet bij ons

user-55949 on 20 July 2011 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In het volgsysteem van ons pakketje, besteld via Zalando, staat inmiddels dat het pakje bezorgd is… Da’s fijn, maar wij hebben niks. Onze bestelling is dus ergens geleverd (of niet…) maar niet bij de juiste persoon… Buren weten van niks, en we waren gewoon bewust de hele middag thuis, dus bij ons is ook niet aangebeld door selektvracht. Kan weken duren voor het rond is.. Zalando regelt het op zich keurig, maar wij willen gewoon onze spullen!! Ik bestel niks meer bij organisaties die werken met selektvracht!!

Desired solution:

Als ik morgen mijn spullen heb!!

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Comment by poster of the complaint

13 years ago - Een dag nadat de bestelling zogenaamd bezorgd was, heeft selektvracht het ineens bij de buren afgeleverd. Natuurlijk zonder briefje in onze bus.... Maar goed, we hebben de spullen alsnog.....

Message from Selektvracht

13 years ago - Geachte heer/mevrouw, Spijtig te vernemen dat u niet tevreden bent met de dienstverlening van Selektvracht B.V. De meldingen op de Track & Trace dienen natuurlijk te kloppen. Onze excuses voor eventuele onjuistheden daarin. Ook van bezorging bij buren hoort u uiteraard in kennis te worden gesteld door een bericht hierover in uw brievenbus. Mochten we nog iets voor u kunnen betekenen op dit moment, dan vragen wij u contact op te nemen met de klantenservice van Selektvracht onder e-mailadres klantenservice@selektvracht.nl met vermelding in de subjectregel de volgende referentie "Klachtenoplossing.nl 20110720202619". Met vriendelijke groet, Selektvracht B.V. Team

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Comment by poster of the complaint

13 years ago - We hebben inderdaad onze spullen, maar het blijft natuurlijk zeer kwalijk dat het eerst zogenaamd bezorgd is, en 2 dagen later ineens bij de buren gebracht wordt!! De bezorger verstrekt dus eerst foutieve informatie, en later geen informatie.... Ik denk dat er nog steeds teveel klachten zijn over dit bedrijf, maar misschien ga ik ooit nog eens een poging wagen....

Message from Selektvracht

13 years ago - Geachte heer/mevrouw, U heeft niet minder dan volledig gelijk, natuurlijk! Een pakje dient pas bezorgd gemeld te worden op het moment dat dit daadwerkelijk zo is, en indien het bij buren wordt afgegeven, dan dient u daar ten allen tijden een bericht over te ontvangen in uw brievenbus. Wij proberen dit soort gedrag te corrigeren. In elk geval onze hartelijke dank voor uw melding en onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Selektvracht B.V. Team

Responded on 05 August 2011 at 07:51

we zijn natuurlijk blij met de psullen, maar selektvracht voelt absoluut niet betrouwbaar. Noteren "bezorgd' als er nergens iets geleverd is, bezorgen dan ineens een paar dagen later bij de buren zonder bericht. Erg onzorgvuldig, wellicht toch een andere werkwijze kiezen??

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De zending is alsnog door de geadresseerde ontvangen. Deze was geleverd bij de buren, zonder daarvan in kennis te zijn gesteld. De bezorger is erop aangesproken.

All complaints of