My complaint:
Ik heb onlangs een pakketje besteld bij een van de bedrijven die Selektvracht gebruikt als pakketbezorger. Ik kreeg van dat bedrijf netjes de melding dat mijn pakketje op tijd bezorgd zou worden. Vervolgens zou Selektvracht mijn pakketje de volgende dag aanbieden, waar ik voor thuis gebleven ben, maar geen bezorger gezien en geen niet-thuisbericht in de brievenbus. De volgende dag afgewacht maar ook toen geen bezorger en briefje gezien. Echter, tot mijn grote verbazing staat op de website bij de track-en-trace dat de bezorger wel is geweest de afgelopen twee dagen. Ik heb daarop contact gezocht met Selektvracht en die het pakketje nog op 2 opeenvolgende dagen zou aanbieden maar ook de 2 dagen daarna geen bezorger en niet-thuis briefje gezien. Ik heb op de dag van vandaag (5 dagen na geplande levering)nog geen bezorger en mijn pakketje nog niet gezien.
Desired solution:
Als de bezorgers van Selektvracht als ze langskomen een niet-thuisbericht in de brievenbus doen (als er niemand thuis is) zodat er ook een echt bewijs is dat ze zijn langs geweest.