Complaint: Bezorger komt niet eens langs

user-83506 on 04 February 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Via Wehkamp een iPad besteld als cadeau voor mijn partner. Voor 10 uur besteld, morgen in huis. Dat was wel het geval met mijn eigen iPad, alleen helaas niet met die voor mijn partner.

1 feb. overdag zou de eerste levering plaatsvinden, al hebben we dit niet eens zelf mogen aangeven, dus vervolg was dat wij hem niet konden aannemen, omdat er niemand thuis was overdag. Er was wel netjes een briefje achtergelaten dat ze een poging hadden gedaan en de volgende dag weer langs zouden komen om te leveren.

2 feb. mijn partner had de dag vrijgenomen (!) om de bestelling op te vangen. Er was niet aangebeld en dit maal was er ook geen briefje achtergelaten, wat alleen maar kan betekenen dat de bezorger niet eens in de buurt van ons huis is geweest. Toch stond er onder de bestelling status op Wehkamp dat ze langs waren geweest, maar er niemand thuis was.

3 feb. nu had ikzelf vrijgenomen (!) om het pakket op te vangen, maar weer niks. De bel is niet gegaan en er is ook geen briefje in de bus gedaan. Mijn partner heeft Selektvracht nog gebeld, maar schijnbaar hebben ze geen contact met de bezorgers (erg apart in dit mobiele tijdperk), dus kon er niks gedaan worden. Ook zei de telefoniste dat de bezorger gewoon een briefje in de bus had moeten doen. Hij had geen briefje in de bus moeten doen, hij had moeten langskomen en aanbellen!

4 feb. volgens de Wehkamp word er ook op zaterdag bezorgd, maar dan tussen 9 en 1. Op tijd opgestaan, maar uiteraard weer niks. Nu zal de bestelling neem ik aan weer terug gaan, wat helemaal oké is, want ik hoef niks meer te maken hebben met zowel Wehkamp als Selektvracht. Communicatie is iets waar ze schijnbaar nog nooit van hebben gehoord.

Wij gaan nu de iPad ergens anders kopen. Ik ga er vanuit dat er niet nog een zogenaamde afleverpoging word gedaan en dat Selektvracht er voor zorgt dat de bestelling netjes retour genomen word en weer belandt bij Wehkamp en alles terug gedraaid word. Maar na wat klachten hier te hebben gelezen ben ik bang dat het retour zenden ook voor de nodige problemen zal zorgen.

Desired solution:

Ik ben tevreden als Selektvracht alle kosten op zich neemt die Wehkamp eventueel doorberekend aan mij. Ik zie nu al voor mij hoe mijn pakketje doodleuk mee naar huis gaat met een bezorger en ik alsnog het product mag betalen.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klacht geregistreerd en spreken onze bezorger erop aan. De geadresseerde is hiervan in kennis gesteld.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of