Complaint: Bezorgering Selektvracht

user-0 on 30 May 2011 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vrijdag 26 mei 2011 zouden er 2 pakketten bezorgd worden door selektvracht, dit was kenbaar gemaakt via de track & trace. Voor die dag vrij genomen zodat er iemand de gehele dag thuis zou zijn om de pakketten in ontvangst te nemen. Om 18:00 uur was er nog niets bezorgd en toen ging ik naar de track & trace kijken van beide pakketten en wat schetste mijn verbazing !!!! In de lijst stond dat de geadresseerde niet thuis was, vervolgens ben ik in de brievenbus gaan kijken of er een briefje was achtergelaten. Tot mijn grote schrik was er helemaal niets achtergelaten in de brievenbus, wat volgens mij wel hoort te gebeuren als de geadresseerde niet thuis is aangetroffen. Ook kon ik geen telefonisch contact opnemen met selektvracht om te vragen wat er aan de hand was. Toch nog maar even in de track&tracelijst kijken of er nog wat nieuws bij stond. Jawel hoor, de pakketten zouden op de eerstvolgende bezorgdag geleverd worden, dit is dus zaterdag !! Nou dit ging dus ook niet gebeuren, want nadat ik op zaterdag 28 mei 2011 in de track&tracelijst had gekeken stond hier het vogende ; “Mogelijk wordt het pakje vandaag niet bezorgd. Het pakje wordt dan op de eerstvolgende bezorgdag opnieuw aangeboden. Onze excuses”. Hier was ik dus helemaal niet blij mee, want dit was al de tweede dag die ik geheel thuis heb gezeten in afwachting van de pakketten. Mij zat deze hele situatie behoorlijk dwars, maar in het weekend kan je er helemaal niks mee doen. Ik moest dus wachten tot maandag om contact op te nemen met selektvracht, wel heb ik contact opgenomen met de leverancier van de pakketten om aan te geven wat er aan de hand was. Maandag 30 mei 2011 was het eindelijk zover, ik kon contact leggen met selektvracht om te vragen wat er aan de hand was met de bezorging van mijn pakketten. Toen ik een medewerker aan de telefoon had en het gehele verhaal had uitgelegd kreeg ik te horen; “Ik weet niet of u thuis was, men kan zoveel zeggen. Hier staat dat de geadresseerde niet thuis was.” Nou, zo zout hem ik het nog nooit gehad hoor. Waar is dan dat briefje gebleven die de bezorger MOET achterlaten als de geadresseerde niet thuis was ?? Ik heb toen gevraagd of er geen contact gelegd kon worden met de bezorger of het depot, maar dit kon niet volgens de medewerker van selektvracht. Ik heb toen aangegeven dat ik dan misschien wel aangifte moest gaan doen van diefstal van deze pakketten, maar toen werd gewoon de telefoon op de haak gegooid. Ik kon niet geloven dat dit zomaar gebeurde en heb wederom teruggebeld naar selektvracht. Na opnieuw alle te hebben uitgelegd aan een nieuwe medewerker van selektvracht werd mij het volgende verteld. Op maandag word er niet bezorgd dus ik moest wachten tot dinsdag, ook kon er geen contact opgenomen worden met de bezorger of het depot, beetje raar vind ik dat want we hebben hier immers te maken met medewerkers die in opdracht van selektvracht rijden. Mij rest dus niets anders dan te wachten en hopen dat beide pakketten bezorgd worden. Tevens wil ik dit laatste nog richten aan selektvracht; hoeveel klachten moeten jullie nog krijgen, deze liggen zelfs bij tros radar, om ervoor te zorgen dat de service en bezorging op orde is.

Desired solution:

Dat beide pakketten boven water komen en zo snel mogelijk worden bezorgd. Eventuele compensatie voor de geleden schade, ik heb immers een gehele vrije dag genomen om thuis te blijven om de pakketten te kunnen ontvangen en excuses naar plutosport die de pakketten heeft verstuurd naar mij. Zij geven immers de garantie dat als je iets besteld op de ene dag het de volgende dag bezorgd wordt.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

dubbel geplaatst - evenwel bedankt voor de melding

All complaints of