Complaint: Bezorging

user-52442 on 10 June 2011 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Maandag is er een pakje naar mij verstuurd via DHL wat bezorgd wordt door Selektvracht. Gister (dit was donderdag!) werd het pakje pas voor de 1ste keer aangeboden en ik was niet thuis. TNT bezorgd altijd de volgende mijn pakje, als ik niet thuis ben dan bij de buren. Nu komen ze vandaag opnieuw langs, maar weer op een tijd dat ik niet thuis ben. Ik heb probeer nu al een uur! het depot te bereiken, maar ze zijn telefonisch in gesprek. Dan maar het centrale nummer wat 40 cent per minuut kost. Hier krijg ik iemand aan de telefoon die zegt dat het morgen (zaterdag) opnieuw aangeboden wordt. Dan ben ik weer niet thuis. Dan wordt het woensdagavond!!!! Dan is mijn pakje 1,5 week onderweg! Ik probeer een oplossing te vinden, maar hij is zo onbeschoft dat ik uit frustratie ophang.

Desired solution:

Als het pakje de volgende dag of de dag erna aangeboden wordt. Ben je niet thuis dan bij de buren.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Responded on 05 July 2011 at 06:46

Ik vind dit echt heel vreemd! Ten 1ste duurde het heel lang voor er een 'oplossing' kwam en ten tweede is het reactie hun 'oplossing'. De status staat op opgelost, maar dit vinden hun! Ik helemaal niet! Een reactie geven met een zogenaamd excuus vind ik geen oplossing! En dan erbij zetten dat ze hopen dat ik het pakje in goede orde heb ontvangen.. Ja, het is een maand geleden! Doorgaans zal een bezorger een pakje bij de buren aanbieden als dit mag volgens de instructies, nou dus niet!
Ik heb hier echt geen woorden. Ik was al niet tevreden, maar deze 'klachtoplossing' heeft het alleen maar erger gemaakt!

Message from from Klacht.nl

13 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Spijtig te vernemen dat u niet tevreden bent met de dienstverlening van Selektvracht B.V.
Wat betreft uw verzoek: de meeste pakketjes mogen door onze bezorgers ook bij buren aangeboden worden, conform uw wens. Doorgaans zal een bezorger dit ook proberen indien de zendinstructies van een pakketje dit toestaan.

Onze excuses voor de slechte bereikbaarheid van het depot op het moment dat u het probeerde te bellen.

Wij hopen dat u uw pakketje in tussentijd in goeden orde ontvangen heeft.
Mochten we u toch nog van dienst kunnen zijn, neemt u dan contact op met de klantenservice van Selektvracht onder e-mailadres klantenservice@selektvracht.nl met vermelding in de subjectregel de volgende referentie "Klachtenoplossing.nl 20110610102918". Graag ontvangen wij in uw e-mail uw adres-en contactgegevens en indien mogelijk de pakketgegevens. Zodra wij uw e-mail hebben ontvangen zullen wij zo snel mogelijk contact met u opnemen om vervolgens met u naar een oplossing te gaan zoeken.

Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Team

All complaints of