Complaint: bezorging

user-36478 on 18 January 2011 about Telegraaf in category Kranten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Te laat bezorgen van de krant (al bijna drie weken) en na diverse meldingen geen reactie van de Telegraaf. Doen diverse beloftes maar komen deze tot op heden niet na. Heb ook al een stuk of tien kranten in de winkel gekocht en de andere liggen onnodig bij de oude kranten. Ook hier wordt geen vergoeding tegenover gesteld. Zo ga je niet met klanten om vind ik.

Gewenste oplossing

Op tijd bezorgen in de toekomst en compensatie van de afgelopen weken, b.v. langer doorlopen abbonnement voor de te laat bezorgde kranten.

All complaints of