My complaint:
via een bon van trekpleister heb ik me aan gemeld voor gratis 6 weken de telegraaf, maar tot op heden nog niets ontvangen!!!!
Gewenste oplossing
zo snel mogelijk bezorgen
via een bon van trekpleister heb ik me aan gemeld voor gratis 6 weken de telegraaf, maar tot op heden nog niets ontvangen!!!!
zo snel mogelijk bezorgen