Complaint: bezorging

user-35980 on 14 January 2011 about Telegraaf in category Kranten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Al WEKEN wordt de krant of helemaal NIET bezorgd of te LAAT (soms wel meer dan een uur). Nabezorging vindt al helemaal niet plaats (o.a. de 13de januari) of zelden binnen een redelijke tijd!

Op eerdere meldingen wordt is NIET gereageerd (arrogantie??)!

Gewenste oplossing

Als het niet snel verbetert, heeft een abb. geen enkele zin meer. De Telegraaf is zelfs niet in staat of bereid om reeksen van inmiddels los gekochte exemplaren te verrekenen me de abb.gelden.

Voorwaar een service van NIKS!

J. Arnold Bruggeman
Dordrecht 3311 ES nr. 196

All complaints of