Complaint: bezorging door selectvracht

user-106293 on 01 June 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Een juist geadresseerd pakket (geverifieerd met DHL) kan door selectvracht niet bezorgd worden. De bezorger heeft 2 dagen achter elkaar niemand aangetroffen, terwijl ik nota bene thuis ben gebleven in afwachting van het verwachte pakket.

Bij navraag blijkt dat selectvracht de huisnummer toevoeging niet in hun systeem hebben opgenomen.
Geen nood. De bezorger kan wel lezen wat op het pakket staat volgens klantenservice. Nee dus.

mevr 2 van klantenservice geeft aan dat het pakket dan wellicht voor de 3e keer wordt aangeboden, maar dat zal dan ook wel verkeerd gaan, en later geeft mevrouw 3 van de klantenservice aan dat pakket is afgegeven op het verkeerd nummer 18. Dit is echter ook niet het geval en volgens tracktrace staat weer doodleuk dat niemand thuis is aangetroffen.

Desired solution:

Ik heb aangeboden het pakket zelf wel op te halen, mits men me kan aangeven waar het pakket zich bevind, ondanks dat dit niet mijn beroep en broodwinning is.
Helaas wist men niemand te bereiken en weet men niet waar het depot is.

Nu is er ook geen klantenservice meer bereikbaar....

Het enige wat ik wil is dat mijn pakket wordt geleverd.

Comment by poster of the complaint

12 years ago - Het pakket is dag 3 bezorgd door een andere bezorger. De vermoedens zijn bevestigd dat de selectvracht bezorger helemaal niet onderweg is geweest en heeft zowel de klant als opdrachtgever om de tuin proberen te leiden.. Deze grapjes leveren de bezorgers een 2e rit op (op papier) waar wederom een vergoeding tegenover staat. Meteen ontslaan dit soort bedriegers en fatsoenlijk welwillende bezorgers het werk laten uitvoeren. Mvg Pascal

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Comment by poster of the complaint

12 years ago - Ik krijg vrijdag om 16:40 uur op 1-6 te horen van de klantenservice dat het pakket is afgeleverd op nr 18. Kon dus niet kloppen zal blijken en tevens heeft niemand een briefje kunnen vinden. Op 2-6 komt doodleuk een andere koerier met de mededeling dat er bij de desbetreffende vorige bezorger wel meer niet klopte aangaande zijn pakketten en overhandigd mijn pakket. Nu komen jullie met de mededeling dat het pakket bij de buren op nr 20 is afgeleverd. Snapt u het zelf nog? Ik heb mijn pakket dus voor mij is het bij deze afgerond al heb ik ernstige twijfels over de werkwijze en mogelijkheid tot "knoeien". Een bezorger kan op deze wijze wel erg eenvoudig de klant en zijn werkgever om de tuin leiden en zijn inkomen wat opkrikken. Mvg Pascal Seegers

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben de klacht geregistreerd en spreken onze bezorger erop aan. De geadresseerde is hiervan in kennis gesteld. Het pakket is op 2 juni bezorgd.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of