Complaint: Bezorging pakketje

user-47443 on 19 April 2011 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik vond in de brievenbus een briefje van Selectvracht dat ik niet thuis was en ze de volgende dag (14-4) opnieuw langs zouden komen. Op vrijdag geen bezorger gezien en ook geen briefje in de bus gevonden. Ze zijn dus gewoon niet geweest.
Bijzonder vind ik dat ze geen gebruik hebben gemaakt van de optie om het bij de buren af te leveren, daar is meestal wel iemand thuis. Is dit luiheid van de bezorgers…
Ik probeer nu al meermalen contact met het depot in Rotterdam-Kralingen op te nemen, maar ik krijg geen gehoor.

Desired solution:

Aangezien ik werk is het handig als ik het pakketje zelf ergens op kan halen, of dat het bij de buren van hetzelfde portiek wordt afgeleverd.
Daarnaast is het fijn als de telefoonservice bij het depot verbeterd wordt.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from Selektvracht

13 years ago - Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Om u van dienst te kunnen zijn vragen wij u contact op te nemen met de klantenservice van Selektvracht onder emailadres parcels.customerservice@selektvracht.nl onder referentie 20110419160311. Graag ontvangen wij in uw mail uw adresgegevens en eventueel de pakketgegevens. Zodra wij uw email hebben ontvangen zullen wij zo snel mogelijk contact met u opnemen om vervolgens met u naar een oplossing te gaan zoeken. Vetrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Selektvracht B.V. Team

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is in behandeling genomen. Tevens is er met de klant naar een oplossing gezocht.
Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V. Team

All complaints of