Complaint: Bezorging pakketje

user-133721 on 12 October 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Dinsdag 9 oktober is bij mij een pakketje aangeboden door selektvracht. Op dat momnet was ik niet thuis. Het zou dezelfde avond tussen 18 en 21 uur opnieuw worden aangeboden, nee dus. Donderdag 11 oktober heb ik telefonisch contact gehad met het depot in mijn omgeving. Ik zou rond 12 uur terug gebeld worden door de chauffeur, echter om 13.15 uur heb ik zelf weer contact opgenomen omdat ik niet gebeld werd. Afspraak gemaakt dat het die zelfde dag tussen 18 en 21 uur bezorgd zou worden, nee dus! Vrijdag 12 oktober meerdere malen getracht telefonisch contact te krijgen bij selektvracht zonder resultaat. hoe krijg ik nu mijn bestelde en betaalde pakketje eindelijk in huis???
Mevr DF Frantzen Jufferstraat 290
3011XM Rotterdam telefoon 0614287722

Desired solution:

Als het pakketje in mijn bezit komt. Kan eventueel op werkdagen aangeboden worden aan de huismeester Dhr Peter Kuiken 0622976912

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Het pakje is op 12-10 bij de klant bezorgd. Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden vanwege de onduidelijkheid.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of