Complaint: “Bezorging” pakketje

user-147282 on 06 December 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Nu 2 maal in 2 weken tijd heb ik iets besteld op internet (reeds betaald middels Ideal) wat door Selektvracht bezorgd zou gaan worden. Beide keer krijg ik een track en trace code. Beide keren staat er: correct verzonden en afgeveld. Status voltooid met een tijd van bezorging. Beide keren was er bij mij niemand thuis en dus ook niets bezorgd maar lag er ook geen briefje in mijn bus. Ik heb gebeld met Selektvracht maar zij konden er niets aan doen. De leverancier van mijn bestelling moest een onderzoek starten. Zelf ben ik intussen gaan bellen bij mensen in de straat. Het eerste pakketje is inmiddels terecht. Afgeleverd 2 huizen verder. De bewoner vroeg nog: U gooit toch wel een briefje in de bus? Dat was volgens de bezorger niet nodig. Hij zette het wel in het systeem. Wat dus vervolgens ook niet is gebeurd. Mijn 2e pakketje is nog niet terecht. Hoe is het mogelijk dat dit op deze manier gebeurt en ik inmiddels al veel geld (bellen met DHL en Selektvracht en leveranciers is niet gratis) en tijd kwijt ben voor een bestelling? Bovendien was het eerste pakketje voor het rapport van mijn zoon. Kwam dus te laat. De schoenen een 5-12 pakketje.. Tot op heden dus nog niet terecht.

Desired solution:

Ik wil dat z.s.m. mijn pakketje terecht komt en de bezorger hierop wordt aangesproken zodat dit niet meer kan gebeuren. Excuses en een vergoeding voor alle extra energie die ik er nu in heb moeten steken is zeker op zijn plaats.
Ook moet het duidelijk zijn bij iedere bestelling welke koeriersdienst het pakketje gaat bezorgen. In mijn geval stond er DHL maar tussentijds blijkt het overgedragen te zijn aan Selektvracht. Duidelijk moet zijn wat zijn met het pakketje doen indien de bewoner niet thuis is. Wordt het dan bij de buren afgeleverd of nog een keer aangeboden op een andere dag of tijdstip.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Selektvracht posted

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Helaas zal de klant contact op moeten nemen met de DHL of de verzender.

Ik heb namens Selektvracht B.V. mijn excuses aangeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of