Complaint: bezorging selektvracht beneden alle peil

user-11244 on 20 April 2010 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Omschrijving klacht

Aangezien ik regelmatig producten koop via het internet, komt het nog al eens voor dat pakjes worden afgeleverd door selektvracht. Meer dan ééns zijn pakjes door de bezorger geopend en uitgepakt (omdat ze uitgepakt wel door de brievenbus pasten)

Een vorig pakje is teruggestuurd, terwijl wij slechts 1 keer een notificatie hadden mogen ontvangen dat was geprobeerd dit pakje af te leveren en bellen om een pakje op een ander tijdstip te laten bezorgen gaat meestal ook jammerlijk fout.

Zo zou afgelopen zaterdag een pakje dat eerder niet bezorgd kon worden, tussen 9 en 12 worden bezorgd. Tussen 8 en 3 hebben wij hier tevergeefs op gewacht. Commentaar van Selektvracht:”Ja, u was niet thuis”. (Geen notificatie in bus ontvangen dat bezorger langs was geweest trouwens)

Vanmorgen meteen gebeld en de melding ontvangen dat het pakje vanavond zou worden bezorgd. 2 uur eerder van werk weggegaan om aanwezig te zijn en bij aankomst vind ik een briefje met de tekst:”Vanmorgen” was u op uw adres niet thuis.

Gewenste oplossing

De mogelijkheid om eventueel tegen meerprijs m’n pakjes niet door selektvracht te laten bezorgen .

Comment by poster of the complaint

14 years ago - Het patroon wordt duidelijker, vanochtend weer gebeld, vanavond zouden ze komen. Weer niet gelukt, wel is iemand 's ochtends langs geweest. Dus de procedure: je belt, maakt een afspraak, vervolgens komt de bezorger op een compleet ander tijdstip langs. Waarom bel ik dan nog?

Comment by poster of the complaint

14 years ago - Uiteindelijk toch gelukt, na gisteren door Selektvracht voorgelogen te zijn dat het onze fout is omdat de bezorger toch echt elke keer 's avonds langs is geweest, is vanochtend eindelijk de Selektvracht bezorger geweest. Hij klaagde nog wel dat hij al 4 keer langs had moeten komen zonder dat we thuis waren (dit ging niet om de afgesproken tijdstippen hadden, maar de tijdstippen dat Selektvracht zelf bedacht dat we vast wel thuis zouden zijn).

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben als Selektvracht B.V. deze klacht helaas te laat opgemerkt. Zodoende hebben wij deze klacht helaas niet in behandeling kunnen nemen. Mocht u toch nog vragen hebben raad ik u aan contact op te nemen met Selektvracht B.V. middels emailadres parcels.customerservice@selektvracht.nl

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Selektvracht B.V.

All complaints of