Complaint: Bezorgklacht

user-138523 on 02 November 2012 about Netwerk vsp in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ondanks herhaalde telefonische reacties blijkt VSP niet in staat om wekelijkse bezorging van de folderpakketten op ons adres te garanderen.

Desired solution:

VSP dient op een dergelijke klacht te reageren met een opdracht aan de betreffende bezorger en/of coordinator voor een nabezorging. Immers, hij/zij is verantwoordelijk voor een juiste bezorging. Het is daarnaast klantonvriendelijk dat actuele meldingen, namelijk tijdens de 3 dagen dat er bezorgd wordt, niet per telefoon of computer kunnen worden gemeld. Tijdige correctie van de bezorger is derhalve niet mogelijk !

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Netwerk vsp

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Netwerk vsp

Netwerk vsp

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw reactie over een tekortkoming in de drukwerkverspreiding van Netwerk VSP.

Als marktleider op het gebied van huis aan huis communicatie heeft Netwerk VSP kwaliteit hoog in het vaandel staan. Wij hebben wederom de bezorgerscoördinator, die verantwoordelijk is voor de bezorging in uw wijk, inmiddels geïnformeerd. Tevens heeft er een gesprek plaatsgevonden met de ouders en de bezorger. Deze zullen toezicht houden.

Wij vertrouwen erop dat u daardoor weer als vanouds wordt bediend door de trouwe bezorgers van Netwerk VSP.

Bezorgen blijft ondanks alles mensenwerk. Mocht een dergelijke tekortkoming zich in de toekomst nogmaals voordoen, dan kunt u rechtstreeks contact opnemen via onze website www.netwerkvsp.nl/klantenservice.

Met vriendelijkge groet,
Consumentenservice

All complaints of