Complaint: bezorgklacht krant in buitenbrievenbus

user-38598 on 01 February 2011 about Telegraaf in category Kranten

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Heb 3 x telefonisch doorgegeven dat de krant in de buitenbrievenbus gedaan wordt, na verandering bezorgers, wij willen graag de krant net als andere jaren gewoon door de voordeur, klacht zou doorgegeven worden, heb 3x een nieuwe krant gekregen waar ik niet om gevraagd heb, we hebben zelf een briefje op de buitenbus geplakt, ging een weekje goed, maar nu wordt hij weer in de buitenbus gedaan?
Hoe moeilijk kan het zijn om door de geven aan de distributeur dat wij graag de krant in de deur willen hebben?

Gewenste oplossing

Dat de krant door de deur wordt gegooit en NIET!!!!!!!!!!! in de buitenbrievenbus

All complaints of