Complaint: Bezorgschade door medewerkers woonsquare

user-173213 on 15 April 2013 about Woonsquare in category klachtmelden, Meubelwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Bij mijn zoon zijn diverse meubels bezorgd voor in de woonkamer, tijdens het binnenzetten v.d meubels is o.a. aan de twee en 3 zitbank en aan diverse deuren en kozijnen schade ontstaan. voor de schade aan de meubels is een reperateur geweest maar de schade is niet naar tevredenheid weggewerkt. Met wat lak en een fohn proberen ze de beschadigde huid en zelfs een scheurtje weg te werken, voor de schade aan de woning die binnen een uur nadat de bezorgers weg waren telefonisch is gemeld aan woonsquare waren ze niet aansprakelijk want dat stond niet op de bon vermeld. Wij hebben de monteur medegedeeld dat wij niet akkoord gingen met de wijze waarop de schade was gerepareerd en dat de schade aan de woning niet werdt vergoed. Hij adviseerde mij een brief te sturen aan de directie van woonsquare, heb dit dus gedaan maar nooit enige reactie daarop terug gehad.

Desired solution:

Het bankstel omruilen tegen een nieuwe, en de schade aan het huis vergoeden.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Woonsquare about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Woonsquare to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Woonsquare

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Woonsquare

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Woonsquare posted

Woonsquare

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Hoofd bezorging heeft telefonisch contact gehad met klant en voorstel gedaan op 15-04-2013.

All complaints of