Complaint: bezwaar

user-52789 on 14 June 2011 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij willen de organisatie middels deze mail op de hoogte brengen van de klachten.Wij zijn met 4 gezinnen op vakantie geweest inpark de haan en hebben 3 cottages gehuurd in de periode van 29/4 tot 6/5 2011.We hadden een early check in ,en zijn inmiddels friends van.Toen wij om 13.30 arriveerden was 1 huisje v/d 3 nog niet gereed.moest nog gepoetst worden en de bedden nog opgemaakt worden.Helaas kwamen wij er daarna ook al snel achter dat e.e an niet klopte,er waren geen tv`s op de slaapvertrekken aanwezig,terwijl dit wel in de brochure vermeld stond,dit was voor de kids een behoorlijke domper.Tevens was er behoorlijk wat mis met de inventaris en het onderhoud v/d huisjes.Bankstel en stoelen v/d woonkamer zat je niet goed in want de kussens verschoven continue onderuit,verschillende bedden hadden een erg slecht matras (doorgezakt).De deur van 1 huisje heeft 4 dagen een snerpend geluid gemaakt bij het open/dicht doen.Bovenkastjes v/d keuken bleven niet open staan,zat n.m.l. geen scharniersysteem in (werd bij de receptie afgedaan dat dit zo hoorde terwijl het bij de andere huisjes wel klopte)dat is het voordeel als je met meerdere gezinnen huurt dan heb je er zicht op.Na 4 dagen is er een onderhoudsmonteur komen kijken,voor de kastjes en deze zou in het lager gaan kijken of hij scharniersysteem nog op voorraad had ,om het euvel op te lossen.Van deze persoon niets meer vernomen,en niet meer gezien.Er waren ook veel spullen niet aanwezig in de huisjes ,zoals stofzuiger emmers blik en veger,koffiezetter die lekte pannen die je niet kon gebruiken omdat ze aan bakten.in 1 huisje lekkage in onderkastje (gootsteen)Wij hebben verschillende klachten doorgegeven aan de receptie maar wilden niet iedere dag weer gaan klagen,het zou eigenlijk niet nodig moeten zijn.De openings en sluitingstijden van het zwembad en de andere faciliteiten waren niet echt afgestemd op de oudere jeugd.Tevens waren er van de 5 bowlingbanen 3 defect.Fohns in het zwembad waren allen defect.Per huisje kreeg je 1 sleutel wat erg weinig is als je met 8 personen bent per huisje.Het is jammer dat wij zo`n lange klachten lijst hebben,voorheen nog niet nodig geweest,en wij zijn toch al vaak met onze gezinnen op vakantie geweest bij center parcs,Daarom is ons het deze keer ook erg tegengevallen zeker omdat wij deze vakantie geboekt hadden i.v.m dat onze ouders/grootouders hun 50 jarig huwelijksfeest vierden en wij dus samen met hun van deze vakantie hadden willen genieten.Als wij dit van te voren hadden geweten dan waren wij wel naar een andere locatie afgereisd.Wij hopen dat wij iets vernemen van u organisatie ,hoe u e.e.a. gaat aanpakken/oplossen

Desired solution:

Op zijn minst dat er contact met ons wordt opgenomen,om e.e.a.door te spreken en een vergoeding zou niet verkeerd zijn.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from CenterParcs

13 years ago - Geachte, We hebben uw klacht gelezen en nemen deze in behandeling. We zullen verder contact met u opnemen via webcare@groupepvcp.com. Met vriendelijke groet, Webcare Team Center Parcs

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

Responded on 24 June 2011 at 12:14

GEWELDIG,
wij zijn zeer tevreden hoe onze klacht is opgelost.

Message from CenterParcs

13 years ago - We hebben deze klacht met de nodige zorg en aandacht behandeld. Het is zeer jammer dat het verblijf niet geheel naar wens is verlopen. We hebben de gasten onze welgemeende excuses aangeboden. Park De Haan is één van de parken die sinds 21 december 2010 tot Center Parcs behoort. Ondertussen hebben er een aantal verbouwingswerken plaatsgevonden om het aan te passen naar de normen van Center Parcs. Center Parcs doet er alles aan om zijn gasten een fijn en onbezorgd verblijf te bezorgen. Helaas hebben deze gasten toch enkele onvolkomenheden moeten vaststellen. Om de gasten te vergoeden voor deze teleurstellende ervaring, hebben we een cadeaubon aangeboden ter waarde van €534. Dit komt overeen met 15% van de door hun betaalde netto huurprijs. Met vriendelijke groeten, Webcare Team Center Parcs

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Gasten hebben een cadeaubon ontvangen ter waarde van €534. Dit komt overeen met 15% van de betaalde netto huurprijs.

All complaints of