Complaint: Bij arke kan iedereen boeken zonder al je persoonlijke informatie te geven

user-80307 on 16 January 2012 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In oktober zat een vriendin en ik beide apart op een computer te kijken voor 2 tickets naar aruba. Op het moment dat ik bij stap 2 was, kreeg ik een sms van haar dat ze de tickets geboekt had. Ik heb vervolgens mijn computer uitgezet. 2 weken voor ik naar aruba ging werd ik gebeld met de vraag wanneer ik van plan was om te betalen. Dus ik meldde dat er al betaald was. Wat blijkt nu dat ik OOK 2 tickets hebt geboekt? Hier totaal niet van op de hoogte! Nu verwacht Arke dat ik nog 2 tickets betaal, voor dezelfde vlucht en dezelfde tijd!

Desired solution:

Het annuleren van die tickets die op mijn naam staan

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 8 maart 2012 telefonisch contact gehad met de klant. Met vriendelijke groet, Webcareteam Arke

All complaints of