My complaint:
We zijn bezig met een hypotheek aanvraag. deze werd afgewezen doordat er een BKR melding stond van SNS bank. Stom verbaast waren we hier over. Echter geen post vanaf vorig jaar ontvangen en ja door mijn stomme schuld nooit meer aan deze rekening gehad omdat ik hem zelden gebruik. ik had een bedrag nog open staan. 5 juli gebeld welk bedrag dit was. 823,71. de 6e van juni dit ook gelijk betaald. vrijdag 7e naar filiaal geweest om mijn rekening ook gelijk op te zeggen. Dit kon niet want er bleek nog een debet bedrag open te staan.. Nou deze ook betaald (als dat eerder was gemeld was dit gelijk gebeurd) maar oke. schriftelijke brief gestuurd om rekening en mijn sns op te zeggen… zo gezegd zo gedaan woensdag de10juni gebeld en ja ze hadden de brief binnen en zouden per direct BKR afmelden zo werd mij verteld.. hebben dit zou 3-5 werkdagen duren. onze hypotheekadviseur heeft daarom ook de nieuwe hypotheekaanvraag 17e opnieuw gedaan bleek alsnog de melding erop te staan. weer gebeld bleek
Desired solution:
ik zou graag morgen een brief met handtekening per mail willen ontvangen dat alles is afgemeld anders kan onze woning niet doorgaan en moeten wij de akte ontbinden door iets wat jullie al 3 weken toezeggen