Complaint: Black berry bold 9700 terug na de fabiek

user-46298 on 07 April 2011 about Belcompany in category Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb 21 januari mn blackberry ingeleverd omdat ik er nog garantie opheb. volgens de medewerker zou ik binnen 3 weken een nieuwe terug krijgen.
Ik wacht nu al 10 weken op mn telefoon.Ik hoor er niks meer over. Wanner ik met belcompany Deventer kontakt opneem. krig ik steeds t gevoel dat ik van kastje naar de muur wordt gestuurd.Ondertussen betaal ik wel mn abbo.kosten mn ping abbonement en internet

Desired solution:

Zo snel mogelijk een nieuwe bb bold 9700,of 9780 ondertussen lopen mijn kosten ook door!!!!

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Belcompany

Comment by poster of the complaint

13 years ago - Graag de klacht nog niet afsluiten. Ik wil eerst zien en weten wat ze gaan doen met mijn klacht.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Belcompany

Belcompany

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Goedendag,

Naar aanleiding van uw bericht willen wij u verzoeken om contact met onze klantenservice op te nemen via nummer 0318-569 852.
Uw melding staat bij ons geregistreerd onder nummer BC1104-346, geeft u dit nummer alstublieft door bij het telefoongesprek.

Met vriendelijke groet,

BelCompany WebCare

All complaints of