Complaint: black berry curve

user-58303 on 16 August 2011 about Belcompany in category Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

mijn aangeschafte blackberry curve 25/2/11 def ingeleverd 08/06/11 op 26/07/11 na veel aandringen van mijn kant heb ik een bevest. gekregen geen rep. mogelijk u krijgt een nieuw toestel tot op heden nog steeds geen toestel.vandaag weer terug gegaan naar de winkel maar nog steeds geen oplossing deze tel. heeft mijn dochter voor haar verjaardag gehad en is inmiddels al 10 weken weg.met de vraag geef dan een nieuw app. uit eigen prepaid voorrraad werd me verteld sinds de overname naar vodafone is dit niet mogelijk.

Desired solution:

zo direct mogelijk mijn toegezegd toestel uitleveren.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Belcompany

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Belcompany

Responded on 19 August 2011 at 09:24

allereerst bedankt voor jullie reactie.
vandaag naar belcompany voor de nieuwe tel. ophalen.
daar aangekomen met bevest.mail van belcompany schets mijn verbazing betreffende tel. is niet op voorraad deze moet besteld worden daar bel company stopt met t-mobile geen nieuwe voorraad. al met al dus nu nog steeds geen blackberry curve op de vraag hoelang kan dit duren werd mij verteld kom volgende week maar terug.
conclusie eigenlijk bevest. wat ik al eerder deze week heb gehoord.
mijn klacht is dus nog steeds niet opgelost ondanks toezeggingen.

groetjes nog steeds een ontevreden klant.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - User added a review about the solution that Belcompany posted

Belcompany

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben u een e-mail gestuurd met een oplossing voor uw klacht.

All complaints of