Complaint: blackberry

user-61020 on 10 September 2011 about Belcompany in category Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb mijn blackberry ingeleverd 4 augustus 2011, mijn batterij ging heel snel leeg die man bij de bel company zei dat het in het ergste geval 3 tot 4 weken zou duren inmiddels is die 5 weken weg toen mij telefoon 4 weken weg was heb ik gebeld en die man wist mij weinig informatie te geven en dat het nog wel langer ging duren daar was ik niet echt blij mee natuurlijk want ik kan ook niet opzoeken hoe of wat er met mij telefoon gebeurd op dit moment

Desired solution:

mijn telefoon terug
vergoeding van mij telefoon die ik al 5 weken niet kan gebruiken maar wel voor betaal

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Belcompany

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Belcompany

Belcompany

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte mevrouw Combee,

Uw toestel is inmiddels gertuorneerd vanuit de reparateur aan de winkel. U kunt uw toestel afhalen tegen inlveren van uw afhaalbewijs.

Met vriendelijke groet,

BelCompany WebCare

All complaints of