My complaint:
Ik ben het helemaal zat. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd door Belcompany Enschede.
De klachten waren buiten de schuld van mijn zoon. Dit is ook erkend door Belcompany.
Laatste keer zou toestel gerepareerd zijn maar na een paar keer gebruiken was de functie (scroller) al weer kapot. Op een zaterdag(meer dan twee weken geleden)hebben we gezegd dat we het toestel niet meer willen hebben.
Filiaal Enschede heeft een klacht aangemaakt naar het kantoor. Zouden ons maandag of dinsdag bellen. Niets gehoord. Vrijdags maar eens langs gegaan. Helaas was er een mail van het kantoor gekomen dat de mail bij de verkeerde afdeling lag. De medewerker die dit af moest handelen was ziek dus was er niks mee gedaan. Een collega zou het oppakken en mij een paar dagen daarna weer terug bellen. Maar een aantal dagen daarna weer niets gehoord. Dus zelf maar weer bellen. Eindelijk na ik weet niet hoevaak geprobeerd te hebben krijg ik de assistent manager aan de telefoon. Maar hij heeft nog geen informatie, ik krijg de toezegging dat hij kantoor belt en mij daarna terugbelt. Inmiddels nog steeds niets gehoord en krijg het filiaal ook niet meer te pakken.
Ik ben al jaren klant van Belcompany, altijd alle telefoons gekocht. Maar voor mij nooit meer. Bah wat een slechte service!
Desired solution:
Klacht serieus nemen en oplossen.