Complaint: Blackberry Bold 9780

user-79504 on 13 January 2012 about Belcompany in category Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn klacht is :
Mijn Blackberry Bold heb ik 14-11-2011 laten opsturen,toen werd mij verteld dat het maximaal 2 weken zou duren,ik dacht “prima,aan een kapotte telefoon heb ik ook niks.”
Ondertussen duurt het al bijna 2 maanden,en is mijn telefoon nog steeds niet teruf of gemaakt.

Desired solution:

Mijn oplossing :
Een nieuwe telefoon die wel werkt en niet na een dag stukgaat .

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Belcompany

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Belcompany

Belcompany

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte klant,

Wij willen u graag onze excuses aanbieden i.v.m. de langere duur van het proces. U kunt vandaag telefonisch bericht verwachten van onze winkel te Haarlem, met een oplossing voor het probleem.

Met vriendelijke groet,
BelCompany Webcare

All complaints of