Complaint: Blijven maar afschrijven!

user-201802 on 30 September 2013 about Huurwoningbemiddeling.nl in category Websites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Sinds 26 oktober schijn ik een abonnement te hebben voor huurwoningbemiddeling.nl Ik heb een maand gebruik gemaakt van deze dienst, maar aangezien het voor mij niks opleverd, heb ik me via de link afgemeld. Tot mijn grote schrik word er nóg steeds maandelijks geld van mijn rekening afgeschreven!!

Desired solution:

Restitutie van het onterecht afgeschreven geld.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Huurwoningbemiddeling.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Huurwoningbemiddeling.nl

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Huurwoningbemiddeling.nl

Huurwoningbemiddeling.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte mevrouw Rook,

Hierbij ontvangt u de bevestiging dat wij voor u uw abonnement hebben stopgezet.

Wij hebben geen eerdere opzegging van u ontvangen. Bij ons gaat uitschrijven niet met een link. Maar als volgt:

Na administratieve verwerking van uw aanmelding (doorgaans 24/48 uur) kunt u uw abonnement stopzetten zodat het niet meer verlengd wordt.

Hiervoor kunt u inloggen op de website en via het menu “Instellingen” en de optie “Abonnements status” waar u de keuze “Ik wil mijn abonnement stopzetten“ kunt gebruiken.

Ook kunt u ons een bericht via ons reactieformulier sturen met daarin het verzoek tot stopzetting van uw abonnement.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

All complaints of