Complaint: blokkade

user-161934 on 19 February 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij ontvingen geen email meer en konden niet meer inloggen op ons account. Bellen vanuit het buitenland om de klantenservice van de KPN te spreken, dat is een klus op zich. Via via, bij de klantenservice van internet/Planet terecht gekomen. Na herhaaldelijke keuzemenu’s eindelijk een medewerker aan de telefoon. Ene mijnheer Swinkels wist mij als snel te vertellen, dat ik een wanbetaler ben en dat ik afgesloten was. Ik vertelde de goede man, dat ik verhuist was en dat ook nog eens mijn bankrekeningnummer is gewijzigd. Alles hadden wij reeds doorgegeven aan KPN. Nou de heer Swinkels kon er niets van terug vinden, dus ik had pech want ik was toch een wanbetaler. Ik had al 3 maanden niet betaald ( laatste betaling was afgeschreven medio eind dec-12). Dit was misschien te herstellen, maar dan zou ik mijn emailadres geheel kwijt zijn en moest ik een nieuwe aanvraag doen. De heer Swinkels liet mij meerdere keren niet uitpraten. Wanneer ik hem hiermee confronteerd, interumppeerde hij mij nog meer. Terwijl deze medewerker van de KPN zich zo onbeschoft bedroeg, gaf ik herhaaldelijk aan, dat ik mij geen klant meer voelde. het kon hem niets schelen en hij ging maar door met praten, zonder dat ik ook maar iets kon zeggen. Ik vroeg hem naar de manager of leidinggevende. Nou zei hij mij, die zitten niet op u te wachten en ik kan niet zomaar doorverbinden. Waarna ik zei, dat hij dat dan maar eens heel vlug moest proberen. Toen zei hij mij, dat het systeem er plotseling uit lag en dat er geen mogelijkheid meer was. Ik vroeg hem naar een andere medewerker, maar ook dat was niet mogelijk om die te spreken.

Desired solution:

Deze medewerker van KPN was wel zo enorm onbeschoft, dat ik eigenlijk geen klant meer wilde zijn van zo'n flutorganisatie. Ik eis en wens een gepast excuus van die onbeschofte vent en van de KPN. Daarna heb ik opnieuw (weer via het betaalde nummer 06-12001200) moeten bellen en toen werd ik wel zeer netjes geholpen door dhr. Meine vd Graaf. Ik werd door hem in het gelijk gesteld en uiteindelijk ben ik onterecht en weliswaar te snel afgesloten. Maar nu moet ik wel conform extra diensten, elke maand € 7,12 betalen. De eerste maand krijg ik dit teruggestort, maar hoe gaat dat de volgende maanden. Ik wil niet boete voor de foute van KPN. Temeer omdat wij op tijd wijzigingen hebben doorgegeven.

Ik verneem graag spoedig uw reactie.

Met vriendelijke groet,

Judith Alberda

bankrekeningnummer oud 68.61.41.423
bankrekeningnummer nieuw 55.94.92.510

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

All complaints of