My complaint:
Wat een drama bedrijf zeg
Voor mijn dochter een 10 euro ABO afgesloten. Ik kreeg een nieuw bankrekeningnummer, deze doorgegeven per telefoon. Niet aangekomen dus maar weer gebeld.
Rekening nummer doorgeven kan alleen via mail! Dus ook gedaan via mail.
Ondertussen is de telefoon geblokkeerd geweest en gedeblokkeerd, prima.
Nu vind ik een afschrijving van 35! Euro op mijn laatste afschrift.
Net bellen, na vele minuten in de wacht en na eindelijk in gesprek, middenin gesprek weer terug in de wacht gegooid.
25 euro blokkeer/deblokkeer kosten! Op een abonnementje van 10.
Dus ik ben klaar met youfone en wil mijn ABO opzeggen (sim only).
Kreeg ik net te horen dat dit niet mogelijk is, moet de 2 jaar uitzitten.
Bedenk voor je met hen in zee gaat’. Goedkoop is duurkoop.
Desired solution:
Mogelijkheid om mijn abonnement op te zeggen, eventueel met een kleine vergoeding. Maar gezien het feit dat het alleen sim only is, zou dat toch niet moeten hoeven.